Nog een kleine maand - Reisverslag uit Balk, Nederland van Nikos Leijenaar - WaarBenJij.nu Nog een kleine maand - Reisverslag uit Balk, Nederland van Nikos Leijenaar - WaarBenJij.nu

Nog een kleine maand

Door: nleijenaar

Blijf op de hoogte en volg Nikos

11 Januari 2012 | Nederland, Balk

Goedemiddag!

Nog 27 dagen en mijn avontuur gaat beginnen!
Nog 3 weken werken, 1 week voor de laatste voorbereidingen en het is zo ver.

Dinsdag 7 februari vertrek ik om 13:30 naar Taipei (hoofdstad van Taiwan). Hier kom ik om 12:30 plaatselijke tijd aan. In Taipei heb ik een dagkamer waar ik me even kan opfrissen etc. 's Avonds om 23:55 stappen we weer in het vliegtuig voor de tweede vlucht. 9 februari om 12:15 landen we vervolgens in Sydney!

Hier worden we opgewacht door mensen van Australian backpackers. Deze mensen nemen nemen ons mee naar een hostel waar de komende 4 nachten verblijven. Deze dagen regelen we een aantal 'zakelijke' dingen als een bankrekening etc. Ook gaan we Sydney verkennen. Het complete programma voor deze eerste dagen staat op http://www.australianbackpackers.nl/starterspakket

Na deze dagen weet ik nog niet wat ik zal doen. De kans bestaat dat ik er een surfkamp achteraan plak. Hoe & wat zullen we zien!

Groet Nikos

  • 11 Januari 2012 - 12:33

    Tessa:

    Haaa master! It komt no wol heel tichtby! In soad sukses mei de voorbereidingen, wat in hearlik vooruitzicht Hast do!!

  • 11 Januari 2012 - 13:03

    Danielle:

    Wow echt heel gaaf!!
    Alvast veel pleZier en succes met de laatste voorbereiding.
    Groetjes Danielle

  • 11 Januari 2012 - 13:42

    Marike:

    Nikos, bin no ol jaloers en der komme no ol herinneringen bij mij boven. Ik hie bijvoorbeeld ek noch in wyke frij foardat ik fuort gieng, mar dat wurke foar mij net, ik woe sa snel mogelijk fuort. En ik ha der ek fuort en daliks in surfcamp achteroan plakt, machtig!
    It komt hielendal goed mij dij.
    En oh ja, de groetn fan Marije Piersma! Sit tsjin oer mij, is mien collega!
    Gr Marike

  • 11 Januari 2012 - 14:26

    Henkmenn:

    We zullen je volgen maar dan pas over 4 weken

  • 11 Januari 2012 - 17:28

    Sita:

    He Nikos,

    Heel veel plezier met je avontuur! Ben benieuwd naar de verhalen en zoals Marike al zei jaloerss en de herinneringen komen weer naar boven. Geniet ervan, het is daar echt super!

    xx

  • 11 Januari 2012 - 17:33

    Hendrik L:

    spanneeeeeeeeeend,wat een vooruitzicht.hoe lang ga je ook al weer nikos.

  • 12 Januari 2012 - 16:36

    Nikos Leijenaar:

    Leuke reacties, bedankt!
    Ik weet nog niet hoelang ik blijf... De tijd zal het leren!

  • 13 Januari 2012 - 09:31

    Hait:

    net te lang je ik we deaonwennig

  • 31 Januari 2012 - 20:19

    Thom:

    Goeie master Nikos
    Ik winskje master Nikos un hiele mooie reis ta en mar un hiele soad wille.succes mei de letste taberiedingen


    groetnis Thom

  • 01 Februari 2012 - 12:33

    Lianne:

    Super cool! geniet fan dyn mooie tiid!
    xx

  • 02 Februari 2012 - 20:58

    Anton En Gerard :

    Hey nikos wij wensen jou een hele goeie tijd daar down Under en be carfull !!!

  • 08 Februari 2012 - 11:30

    Veerle:

    Heey meester Nikos!

    We zijn al druk bezig met de cito....Gaat goed!
    Is het leuk in Australië?
    Of is meester daar nog niet?

    Ik mis meester wel een beetje hoor!
    Leuk om hier even te schrijven..Haha!

    Groetjes Veerle:)

  • 08 Februari 2012 - 18:49

    Buurman Andries:

    Het is hier verekte koud

  • 14 Februari 2012 - 12:46

    :

    sorry Nikos foutje zal niet weer gebeuren.
    Annie

  • 04 Maart 2012 - 16:47

    Nikos :

    Hoi Nikos,

    Tjonge, wat een reis en wat ben je ver weg, zeg,
    Sydney verkennen, o.a. ik vind het geweldig wat je aan het doen bent,
    heel veel groeten en succes bij alles wat je aan het doen bent, groetnis Richtsje ut Balk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Balk

Nikos

Actief sinds 18 Okt. 2011
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 34214

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 25 Januari 2013

Goodday mate!

Landen bezocht: